Wykrywanie lokalizacja wycieków wody i nieszczelności instalacji Wykrywanie lokalizacja wycieków wody i nieszczelności instalacji Wykrywanie lokalizacja wycieków wody i nieszczelności instalacji
Wykrywanie lokalizacja wycieków wody i nieszczelności instalacji
Wykrywanie lokalizacja wycieków wody i nieszczelności instalacji
Wykrywanie lokalizacja wycieków wody i nieszczelności instalacji

ZWROT PONIESIONYCH KOSZTÓW 

 

Słowem wstępu. Moim priorytetem jest przeprowadzenie wszystkich prac w taki sposób i przygotowanie dokumentacji w 100 % pełnej, tak aby ubezpieczalnia wypłaciła Państwu wszystkie należne pieniądze tak szybko jak to tylko możliwe. Moja dokumentacja jest tak przygotowania, żeby ubezpieczyciel nie zwrócił się do Państwo o dodatkowe informacje i zdjęcia, co automatycznie powoduje  przedłużenie  zamknięcia całej szkody o najmniej 28 dni ( tyle ubezpieczyciel ma czasu na odpowiedz). Dobrze napisana dokumentacja prac oznacza krótszy  termin oczekiwania na przelew od ubezpieczyciela i sprawniejsze zamkniecie szkody. Bardzo zależy mi na tym, że Państwo , Moi Klienci, otrzymali pełny zwrot poniesionych kosztów związanych z moją pracą.

 

1.  Jeżeli posiadacie Państwo ubezpieczenie to zawsze należy zgłosić szkodę. Zawsze. Proszę odszukać polisę, przygotować jej numer i zadzwonić na infolinie ubezpieczyciela. Proszę zapytać osoby na infolinii czy posiadacie Państwo ZWROT KOSZTÓW ZA POSZUKIWANIE PRZYCZYNY SZKODY. Jeżeli tak - to cała moja faktura i straty wynikłe w czasie poszukiwania szkody ( np. kiedy trzeba zrobić rewizję pod wanną a oryginalnie jej nie było ) jest pokrywana przez ubezpieczyciela. Jeżeli nie - to  coś wymyślimy. 

2. W czasie zgłaszania szkody będziecie Państwo musieli odpowiedzieć na szereg pytań o powstałej szkodzie. Jest to kluczowa część zgłaszania szkody, od wielu odpowiedzi  na zadane wtedy pytania zależy czy Państwa zgłoszenie zostanie odrzucone, czy zaakceptowane. Jeżeli macie Państwo wątpliwości proszę o telefon ( 731 925 925 ). Pomogę doradzę, powiem o co Państwa zapytają i jak należy prawidłowo odpowiedzieć na pytania.

3. Jeżeli uznacie Państwo, że jest to konieczne przyjadę i będę obecny w czasie oględzin Państwo domu przez likwidatora szkody. Jestem w stanie pokazać znacznie więcej np. kamerą termowizyjną lub zrobić dokładne pomiary wilgotności ścian ( zwykle bywa, że likwidatorzy to mają długopis, teczkę i aparat fotograficzny) w obecności rzeczoznawcy. 

4. Przygotowuję  dokumentację dla ubezpieczyciela jeżeli chodzi o zalania i zawilgocenia ścian. Podobnie jak w przypadku podsumowań po pracach związanych  z wyciekiem wody, przygotowuje pełną dokumentację w celu pokazania jak bardzo zawilgocone są ściany i na jakiej powierzchni zalana jest przestrzeń izolacji pod posadzką. Dokumentację po zalaniu wraz z kosztorysem prac należy przesłać do ubezpieczyciela. Pochwalić się muszę, że otrzymuję informacje zwrotne od moich klientów o bardzo pozytywnym przyjmowaniu mojej dokumentacji przez wszystkie ubezpieczalnie na polskim rynku. Cieszy mnie to bardzo, ponieważ jest to dowód na to ,że moja praca nie idzie na marne.

 

Podsumowując: Jeżeli posiadacie Państwo ubezpieczenie należy ZAWSZE NALEŻY zgłosić każdą szkodę związaną z wyciekiem wody. Z pozoru prosta i niegroźna awaria  związana z wyciekiem może wygenerować  finalnie duże koszty, a po fakcie na zgłoszenie szkody może być zbyt późno i będziecie musieli Państwo płacić za wszystko ze swojej kieszeni.

 

W razie pytań i wątpliwości proszę o telefon 731 925 925 Maciej Krysztafkiewcz